zaterdag 18 januari 2014

Sorry Saturday: It's only a Questiontime

Eigenlijk had ik gisteren een "Film me on Friday" in de planning staan, maar doordat ik gisteren heel druk bezig ben geweest met een evenement voor school, is deze veranderd in Sorry Saturday! Ik ben niet van plan om meerdere Sorry Saturdays te doen, dus ik ga mijn best doen om deze te voorkomen. Maar goed, door naar het filmpje!

Omdat het inmiddels alweer een jaar geleden is dat ik een Q&A heb gedaan, leek het mij leuk om er weer eens eentje te doen. Maarja, dat kan natuurlijk niet zonder leuke/gekke/uitdagende vragen. Dus doe je best en verzin de meest gekke en leuke vragen en wie weet komt ie dan in mijn video. Ik ben heel erg benieuwd!


1 opmerking:

Yara zei

Ik heb een artikel geschreven voor je geschreven op mijn blog: allabouteverythingyara.blogspot.nl

xxx Yara