zondag 1 juli 2012

Cocktail party

Made by me
 Degenen die gister op mijn blog hadden gekeken wisten het natuurlijk al, maar ik had gisteren een cocktail party! Het was er super gezellig en ik heb er ook een paar nummers gezongen.

Toen we binnenkwamen werden wij hartelijk ontvangen door Peter en Monique. De jassen gingen uit en het feest kon beginnen!

Maar een feest is natuurlijk geen echt feest zonder lekker eten. Gelukkig was er een hele tafel vol met overheerlijke hapjes waar we de hele avond van genoten hebben. Ook was er aan het eind van de avond (op een andere tafel) een chocoladefontein! Als je me ergens voor wakker kan maken is het dat wel!! Sowieso niet dat ik ooit aan een dieet ga beginnen!


Naast eten, is muziek ook een belangrijk onderdeel van een leuk feest! Ik heb een filmpje gemaakt van de nummers die ik gezongen heb. Het was alleen wel echt een kippenhok! Daarnaast was er nog een man die het blijkbaar stoer vond om door het beeld heen te lopen, haha sukkel! Ik hoop dat jullie het filmpje voor de rest wel leuk vinden en dat jullie een reactie achterlaten! Haha, ik vind het namelijk leuk om te weten wat jullie ervan vinden. Maarja.. genoeg gepraat, hier is ie dan!

Geen opmerkingen: