vrijdag 29 juni 2012

Ik leef de feestje

Gisteren heb ik echt een heeeerlijke avond gehad. Ik begon met werken. Daarna gingen we met iedereen van werk hangen en drinken. Helaas werd er wel afscheid genomen van onze salescoach Thomas (afkorting: Tas), maar voor de rest was het zoals altijd op werk super gezellig! Na het "afscheidsfeestje" gingen we naar de Stalker, dat is een discotheek in Haarlem.

Het was super gezellig en we zijn de hele avond door gegaan met dansen, lachen en feesten. Daarna gingen we met z'n allen pitten bij een vriend en na twee uurtjes slapen was het alweer tijd om naar huis te gaan.

Ik denk dat jullie wel kunnen begrijpen dat ik echt helemaal brak was! Maar ik moest het woord "slapen" voorlopig maar even uit mijn hoofd zetten, want ik moest alweer mijn koffer inpakken voor het weekend. Ik ging namelijk met mijn broertje naar mijn moeder toe. Op naar het mooie Gelderland, de superschattige kittens en het heerlijke eten van mijn moeder. Wat had ik dat gemist zeg!

Toen ik binnen kwam werd ik door mijn lieve honden begroet. En vervolgens vertelde mijn moeder dat we morgen een feestje hadden. Het is een cocktailparty en we mogen er optreden, heerlijk!


Ik ga twee nummers zingen: Forget you van Glee in m'n eentje en Broken strings met mijn stiefvader. Natuurlijk zullen we het ook filmen en komt er een filmpje op mijn blog!

Tot zover mijn drukke, hectische, maar toch altijd gezellige en leuke leventje! Ik ga weer verder met oefenen, zingen, dansen en springen. Mijn leven is awesome! xoxo Elo

2 opmerkingen:

Lilly zei

Haha de stalker mega tof dat jij daar ook komt! Loveit! Ik kwam daar eerst best vaak en nu regelmatig Murphys, en wel grappig mijn moeder kwam daar op mijn leeftijd 19j. ook al! <3

Just call me Elo zei

Wow, wist niet dat het al lang bestond! En ben er maar een keer geweest hoor, hihi maar ik vond het er wel leuk!