dinsdag 3 juli 2012

Tooooo busy??

Gisteren kwam ik terug van m'n moeder en de volgende dag ging ik meteen werken (vandaag dus). Het was echt een super drukke dag en zoals het er bij mij op werk aan toe gaat: we blijven lang. Morgen ga ik ook werken en dan ben ik dus weer de hele dag weg. Maaaaaar na drukke tijden, komen minder (of in mijn geval iets minder) drukke tijden. Dat houdt in dat er vanaf morgen weer een aantal posts komen. Ook ga ik weer eens een "pictures of my life" doen. Ik heb namelijk weer een aantal foto's gemaakt bij m'n ma (onder andere van de kittens!).

Daarnaast vind ik jullie echt supercool. En dat zeg ik niet omdat ik zo'n cliché blogger ben. Ik vind jullie cool, omdat het jullie blijkbaar boeit wat ik schrijf. Ik vind jullie cool, omdat jullie leuke reacties op mijn posts geven en omdat ik door jullie een soort uitlaatklep heb, waarop ik vanalles kan delen.

DUS BEDANKT!! <3

xoxo Elo

P.s. Zit eraan te denken een video te maken met vragen van jullie en antwoorden van mij. Ik weet niet of jullie dat leuk vinden, maar als je het wat vindt, laat dan een reactie achter hieronder!

Geen opmerkingen: