dinsdag 22 mei 2012

Q&A a day

Vandaag kreeg ik een pakketje binnen met mijn "Q&A a day" boekje. Ik kwam dit boek laatst tegen en toen dacht ik: "Hé jij bent van mij!".

Liefde op het eerste gezicht dus. Maareh.. Wat is dat Q&A boekje nou eigenlijk?

"Q&A a day" is een soort dagboek waarbij je iedere dag een vraag beantwoordt. Dit doe je één jaar lang en daarna beantwoord je deze vragen weer opnieuw. De bedoeling is dat je dit boekje in vijf jaar doorwerkt. Als je dan klaar bent, zul je zien dat je antwoorden veranderen, omdat je zelf natuurlijk ook verandert!


Alle vragen zijn in het Engels. Je kan vragen tegenkomen als: "What are you trying to do?", "What's the craziest thing you've done for love?", "Are you in love?" en "What's the most expensive thing you're wearing right now?".

Als je dit boekje net zo leuk vindt als ik, kun je hem via Bol.com kopen. Ik vond het alleen wel een beetje jammer dat ik twee weken moest wachten voor hij binnenkwam. Maarja, we zullen maar zeggen dat het het wachten waard was!

Ik ben erg benieuwd of ik het vijf jaar ga volhouden en of het boekje met de gouden zijkant heel blijft. Ik heb namelijk agenda's gehad met dezelfde kaft, die het maar een half jaar met me uithielden. Hopelijk heeft deze meer geluk!

Geen opmerkingen: