donderdag 24 mei 2012

Glossybox mei

Vandaag was ik super gelukkig, want het was niet alleen heerlijk weer, maar er was ook een pakketje voor mij! Mijn allereerste Glossybox, yeahhh!! Ik zal jullie alles over de Glossybox van mei vertellen!

Daarbij wilde ik beginnen met een unboxing video:



Ik zal de producten uit de Glossybox mei nog even voor jullie op een rijtje zetten:
- Oogpotlood van Zoeva (full size verpakking, kost €4,50)
- BB cream van Garnier (full size verpakking, kost €9,99)
- Serum van John Frieda (full size verpakking, kost €9,99)
- Reinigingsdoekjes van Dr. van der Hoog (full size verpakking, kost €4,99)
- Aftersun van No-Ad  (kleinere verpakking, kost ongeveer €5,00)
- Mascara van Max Factor (Sample, kost ongeveer €7,00)

De zes producten uit de Glossybox zijn samen ongeveer 41,47 waard, terwijl je maar €12,50 (incl. verzendkosten) betaalt!

Ben jij ook net zo enthousiast over de Glossybox als ik? Neem dan even een kijkje op www.glossybox.nl!

Geen opmerkingen: