maandag 21 mei 2012

Pictures of my life

Vandaag is het weer eens tijd voor "Pictures of my life". Deze post bestaat uit foto's die ik de afgelopen tijd met mijn BlackBerry gemaakt heb. Are you ready?!

Ik was talent van de maand op werk, yeahh!
Thomas had een nieuwe app waardoor je altijd mooi zingt, moesten we even uitproberen!
Ahh, Robin was moe geworden van de boyfriendtag, lekker ding is ie ook <3
Met Dagmar naar Hoofddorp, in de H&M

Natuurlijk moesten we nog even eten bij de La Place <3
Nieuwe kleertjes!

Blij met mijn nieuwe kleertjes!

Even poseren hoor

Nieuwe nagellak: WIT!
Ik sloofde me even uit voor moederdag
Als ik hiernaar kijk, wil ik zooo graag op kamers!
Ahh, zo schattig die Albert Heijn mini's! Toch blijf ik het jammer vinden dat er niet echt iets in zat ofzo, haha!
Outfit of the day
En met mijn rode jasje aan
Lekker oldschool fruitella eten

Bij de McDonalds, mijn broertje en zusje hebben zich even uitgeleefd haha!
Toen mijn haar even leuk zat =]

Vertraging zuigt
Maarja, gelukkig kwam ie nog wel opdagen

Cakejes gemaakt met mijn zusje Jazz <3
Supermodel Jazz

Pretty sister <3

Actiefotooooo

Hihi, ben een trotse zus <3
Ik hou van mijn zusje <3
Zij volgens mij ook van mij!

I'm watching you!




Zoek Lancie..

Leukste kat van de wereld
Pretty color

De tuin bij mijn moeder is echt heel mooi, vooral de bomen die erin staan!

Mijn broertje moest weer eens een worstelshow houden

3x raden wie er foto's moest maken

Winnaar: Michiel Looman, tja familie he? ;)

Lancie vlak voor ze mijn BB-oplader kapot beet..

Ik wilde dit even met jullie delen, ik vind het echt cool dat sommige mensen met hun breisels de stad versieren!

Met Robin cadeautjes kopen voor mij (bijna jarig) in Leiden, haha <3
Het was weer eens superleuke dagen! Maar er komen nog veel meer leuke dagen aan, want binnenkort word ik 18, hell yeah!

Geen opmerkingen: