vrijdag 10 januari 2014

Dagje shoppen in Hoofddorp met Dagmar!

Een paar weken terug vroeg Dagmar of ik mee wilde shoppen in Hoofddorp. Nou, dat hoefde ze mij natuurlijk geen tweede keer te vragen!

Ben je al benieuwd hoe mijn shopdagje verliep en naar wat ik heb gekocht? Kijk dan verder..
Eenmaal in Hoofddorp aangekomen aten we eerst een broodje bij de nieuwe Bagel&Beans. Het was hier ontzettend druk en we moesten best wel lang wachten voordat wij ons broodje kregen.

Ik at een broodje met zalm en betaalde hier 7,50 voor. Uiteindelijk kreeg ik een vrij kleine bagel met een klein beetje zalm. Mijn eindoordeel: hier ga ik niet nog een keer eten! Daarnaast vind ik de locatie ook niet geweldig, hij zit namelijk echt precies in het midden van alle winkels. Hier moet je sowieso niet eten als je niet van kleine drukke ruimtes houdt..

Maar goed. Ik ging eigenlijk shoppen met een missie. Ik wilde sowieso een paar oorbellen en een blousje met een kraagje. Daarnaast wilde ik ook nog even de Primark onveilig maken.

Helaas kon ik bij de Primark bijna niets leuks vinden. Er waren wel blousjes met een kraagje bij de Primark, maar die waren allemaal in maat L of groter. En aangezien ik eigenlijk maatje S (heel soms M) heb, was dit voor mij net een lompe jurk.

Ondanks al deze minderheden van onze shopdag, zijn we toch erg goed geslaagd! Er was namelijk overal uitverkoop en daar wisten wij wel raad mee! Het eindresultaat is te zien in mijn shoplog hieronder.


Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien/lezen hoe mijn shopdagje in Hoofddorp verliep! Ik denk dat ik voortaan (ik upload altijd al eens per week) mijn filmpje op vrijdag plaats. En dan schrijf ik er dus ook een stukje bij.
In het vervolg kun je dus op maandag en woensdag een artikel verwachten en op vrijdag een filmpje met tekst. 

Tot maandag! xx


Wat staat er nog op jouw (fashion)wishlist?

Geen opmerkingen: