maandag 24 september 2012

This bitch is back!

Oke, ik kan nu wel 1000 maal sorry zeggen tegen jullie, maar daar hebben jullie niet zoveel aan. Ik ben een tijdje offline geweest, omdat ik me aan het focussen was op school (wooow wat klinkt ik nu als een nerd zeg!).

Dus dat. Ik weet nu ook niet of ik weer elke dag een artikel/filmpje zal posten, want ik vind het belangrijk dat ik er eerst voor zorg dat ik al mijn herkansingen haal en dat ik geen achterstand oploop.

Met inspiratie heeft het trouwens niet heel veel te maken. Ik heb namelijk echt heeeeeel veel ideeën en dan voornamelijk voor filmpjes. Zo moet ik de Glossybox nog unboxen (ik heb hem nog niet geopend omdat ik een bad hairday had en hoorde dat de box tegenviel), mijn haar nog een keer rood spuiten voor jullie (jaja ik heb al een spuitbus), een mirror-loze make-up challenge doen en nog veeeeeel meer.

Toch ben ik wel een beetje koos inspiratieloos als het om artikelen gaat. Ik merk dat bijna al mijn ideeën voornamelijk voor filmpjes bestemd zijn. Voor artikelen kom ik niet verder dan een "Pictures of my life". Die er trouwens ook weer aankomt!

Dusjaaa, ideeën zijn altijd welkom en dan vooral voor artikelen. Ik wil het met jullie goedmaken door morgen een "dag uit mijn leven-filmpje" op te nemen. Ik weet nog niet of ik in het ov durf te filmen, maar ik ga mijn best doen!

Ik denk dat het filmpje dan morgen of overmorgen online komt (aangezien ik hem nog moet bewerken enzo). Maarja dat was het even voor nu.

Dikke lebber van jullie blogger xx

Geen opmerkingen: