woensdag 26 september 2012

Een dag uit mijn leven

Zoals beloofd heb ik gisteren een dag uit mijn leven opgenomen. Toen ik dit filmpje ging bewerken kwam ik erachter dat mijn filmpje meer dan een uur duurde. Dat is natuurlijk veelste lang! Daarom heb ik besloten om het filmpje in delen op youtube te plaatsen. Dit kost meer werk, maar op die manier kijkt het fijner denk ik. Hier alvast het eerste deel van "Een dag uit mijn leven".


Edit: Ook het tweede deel van "Een dag uit mijn leven" is nu te zien op youtube. Ik zal em even hieronder plaatsen, zodat jullie hem niet helemaal hoeven op te zoeken, haha!


En tot slot het derde filmpje!


6 opmerkingen:

Anoniem zei

moet je niet douchen?

Anoniem zei

dat wilde ik ook zeggen haha!

Itsonlyalifetime zei

Hahaha ja ik had die avond ervoor gedouched en ik douche om de dag (tenzij ik sport enzo)

Anoniem zei

Mag ik je een tip geven: als je bij bloggen weinig tijd hebt, kan je beter het omvormen tot bv timelapse of stopmotion filmpjes of gewoon 'visual diary's. Iets efficiƫnter en zo hoeven je volgers ook niet zolang naar een filmpje te kijken, ik denk dat er veel mensen afhaken omdat het zo lang duurt.
Succes.

Anoniem zei

Saaaaiiii en douche is belangrijk ook in de ochtend

Itsonlyalifetime zei

Bedankt voor de tip! xx