maandag 23 juli 2012

Update: Mijn vakantie in Spanje

Daar zit ik dan. Voor het eerst sinds lange tijd weer thuis achter mijn eigen laptop. Ik ben kapot, maar het was het allemaal meer dan waard. Ik heb de beste vakantie van mijn leven gehad!

 Het begon allemaal met een hele lange busreis van iets van 22 uur. Jaja, dat hoor je goed! Gelukkig kwamen we al meteen een groep leuke jongens tegen, haha! Zij gingen niet naar Malgrat de Mar, maar naar Blanes. Beetje jammer, maarja we hebben het wel even leuk gehad met z'n allen!

Ik moest ze natuurlijk wel even vastleggen, zodat jullie ook zouden weten hoe ze eruit zien! Dus, hier zien jullie dan (een deel van) de jongensgroep! Hihi, we kwamen ze echt de hele tijd tegen bij de busstops!

Ze waren met z'n achten, maar omdat iedereen natuurlijk wilde eten, kon niet iedereen op de foto. Na de laatste paar busstops zwaaiden we ze gedag, met de gedachte "Die zien we nooit meer terug!" in ons hoofd.
De bus met de jongens
Toen hadden we nog iets van 20 uur te gaan. Pfff! Je kon niet fijn slapen in de bus en de wc stonk er heel erg, maar voor de rest was de busreis prima te doen! Toen we bij ons hotel aankwamen (rond 7:00) konden wij pas om 13:00 ons hotel in. Lekker dan! Daar zaten we dan met onze koffers te wachten. Gelukkig waren er twee stelletjes die ons gezelschap hielden. Toen we dan eindelijk onze kamers in konden, begonnen we niet met slapen, maar met foto's en filmpjes maken, haha!

Die avond sliepen we echt iets van 10 uur ofzo. We wisten toen nog niet dat dat de laatste keer zou zijn dat we zo lang zouden slapen. De volgende avond gingen we namelijk uit in Tropicana en de avonden die daarop volgden kregen we ook niet veel slaap! Tijdens het uitgaan hadden we namelijk alweer een aantal mensen ontmoet! Degene waar wij het meeste mee om zijn gegaan in de vakantie waren Mitchell (in het begin), Alex en Felix. Deze foto is genomen door Felix, na ons eerste avondje uit in Spanje!

Vlnr: Eline, Mitchell, Barbara, Alex
De rest van de vakantie bestond uit shoppen, eten, zwemmen, zonnen, relaxen, lachen en nog meer uitgaan!




En over die acht jongens? Die zagen we dus wel terug! We hebben het heel gezellig gehad, het laatste stukje naar Nederland! En natuurlijk werden er nog een paar foto's gemaakt!
Er zijn nog veeel meer foto's gemaakt en ook een paar filmpjes. Maar helaas zijn Barbara en ik een SD-kaartje kwijt.. Dus jullie zullen het hier voorlopig mee moeten doen! Als ik hem vind maak ik wel even een "pictures of my life".

Maar nu ga ik echt pitten, want ik ben kapot na deze leuke, romantische, grappige, maar vooral geweldige vakantie! I love my life! <3

Geen opmerkingen: