maandag 3 september 2012

Update: Busy busy, as always

Misschien hebben jullie het al een beetje gemerkt de afgelopen tijd. Maar ik heb het echt heeeeel erg druk! Ik doe echt mijn best om soms tijd vrij te maken en even lekker te bloggen, want ik vind het heel leuk om te doen. Alleen is het toch belangrijk dat ik goed met school en werk bezig ben. Ook heb ik de laatste tijd een aantal feestjes van vrienden en spreek ik natuurlijk ook af, haha!

Maar ik zal jullie even vertellen hoe mijn leven er nu ongeveer uitziet!

Ten eerste ben ik dus afgelopen vrijdag naar de introductiedag van mijn school geweest. Voor wie het willen weten, ik studeer Media, Informatie en Communicatie aan de Hogeschool van Amsterdam. Tijdens de introductiedag gingen we met de hele klas een lipdub maken, dat is een soort flashmob. Dit deden we met beroemde dansers uit "So you think you can dance". Het was echt super vet!

Ook zitten er allemaal leuke mensen, ehmm meiden in mijn klas! Haha, de klas bestaat serieus alleen maar uit meiden! Normaal kan ik beter omgaan met jongens, maar van wat ik tot nu toe heb gezien, zijn deze meiden allemaal leuk en aardig, dus dat komt wel goed!

Verder ben ik aangenomen bij de Rustende Jager, yeahh!! Ik heb gisteren mijn eerste werkdag gehad, op een feest van twee joodse mensen die net getrouwd waren. Ondanks het feit dat ik twee keer iets heb laten vallen, ging het heel goed! Ik merk wel dat het hard werken is in de horeca, maar daar werk ik graag aan mee!

Tot slot heb ik nog allemaal ideeën voor mijn blog, dus er komt zeker weer meer online. Het is alleen zo dat eigenlijk 9 van de 10 ideeën bestaan uit filmpjes. Ik vind een filmpje soms leuker dan een uitgeschreven tekst, dus vandaar! Ik ga zometeen weer een filmpje opnemen, dus daar kunnen jullie alvast naar uitkijken!

Dikke zoen van jullie blogger en haar drukke leventje!

Geen opmerkingen: