maandag 27 augustus 2012

Pictures of my life

Sorry, sorry, sorry dat ik mijn blog de laatste tijd een beetje verwaarloosd heb! Ik heb het heel erg druk gehad in mijn vakantie, maar ik ga weer mijn best doen om mijn blog goed bij te houden!

Te beginnen met een pictures of my life, want dat is alweer een tijdje geleden! Ik zal jullie even laten zien wat ik de laatste tijd allemaal uitgespookt heb in mijn vakantie!



Laat ik beginnen in Gelderland. Ik bleef een week bij mijn moeder en het was heel lekker warm buiten. Mijn zusje en ik hadden zin om cupcakes te maken, dus die zal ik eerst even showen!
Natuurlijk hadden we er nog veel meer gemaakt, maar dit waren blijkbaar de mooiste, want van de rest heb ik geen foto's, hihi!

Omdat het weer zo lekker was, gingen we naar een privé-strandje om te zwemmen! Hihi, het is niet echt ons privé-strandje hoor, maar omdat er bijna niemand komt noemden wij het zo!

We hadden een bootje meegenomen en ineens leek het ons een leuk idee om de hond mee in de boot te nemen, haha geen gezicht natuurlijk! Maar wel een leuke foto, hihi!

Er was weer een nieuwe collectie kleding bij mijn moeder in de winkel, dus daar moest ik natuurlijk even een kijkje nemen! De sjaal en het shirtje op de linkerfoto heb ik gekocht, en de outfit van de rechterfoto had ik die dag aan.


En toen was het weer tijd om naar huis te gaan! Maar niet voor lang, want een week later zou ik met m'n ma, zusje en stiefvader op vakantie naar België gaan!

Eenmaal thuis ging ik naar Rotterdam, omdat ik mijn vakantievriendje Felix wilde opzoeken. Hierna volgde een erg korte relatie, haha. Om precies te zijn twee weken en drie dagen, wauw!

De kittens die jullie laatst konden bewonderen op mijn blog zijn alweer naar hun nieuwe baasjes! Twee zijn er bij mijn moeder gebleven, een naar een vriendin van mij (Lisa) en de andere twee zijn bij mijn vader! Moortje (de donkere) en Rossie (de rode) zijn onze nieuwe huisgenootjes!

En toen was het weer tijd om naar mijn moeder te gaan met mijn broertje. We gingen namelijk op vakantie naar België! Hihi, hier zit hij tegenover me in de trein, gezellig hoor met die koptelefoon op!

Deze foto's zijn in België genomen met mijn spiegelreflex. Ik heb het echt heel erg naar mijn zin gehad!

Ik heb ook nog twee andere foto's gemaakt op vakantie die ik graag met jullie wil delen. Deze vond ik gewoon heel mooi gelukt!
De eerste heb ik nu als bureaubladachtergrond (wow goed galgjeswoord!) en de tweede, ja die vond ik gewoon mooi. Ik heb tegenwoordig echt iets met vlinders!

Hier weer een foto van een vlinder! Deze is nog best goed gelukt, want deze heb ik gewoon met mijn BlackBerry (lees: kutkwaliteit) gemaakt.

En dan wil ik dit even met jullie delen. Dit ijs is fucking lekker! Barbara en ik hebben echt genoten van dit ijs! Het smaakt als Ben&Jerry Cookie Dough, maar dan met meer koekstukjes. Sounds like heaven, tastes like heaven! <3

Ik ging met Lisanne shoppen in Amsterdam. En daar heb ik heel veel gekocht hihi! Onder ondere dit grijze shirtje, zwarte sjaal, blauwe blazer en witte topje!


Het was heel gezellig in Amsterdam en natuurlijk moest er nog even een foto gemaakt worden!

Die dag daarna ging ik weer naar mijn moeder toe. Ik heb deze vakantie echt heeeeel veel in de trein en de bus gezeten! Blij dat het ov doordeweeks nu weer gratis is voor mij...

In de avond ging ik op mijn zusje passen, omdat mijn moeder en stiefvader naar een etentje gingen. Ik en mijn zusje hebben echt heeeeeele lekkere pizza's gemaakt en ik had nog een salade voor ons gemaakt!
  Hihi, als toetje namen we nog een vanille milkshake met slagroom en suiker, jammie!

In Gelderland ging het gisteren echt keihard regenen. Ineens kreeg mijn zusje het idee om in de regen te gaan dansen, haha!

Tot slot heb ik nog een foto gemaakt van dit Xenos-boekje. Ik wil namelijk die kussens met die tekst erop kopen! Die vind ik echt supercute!

Nou nu weten jullie dus ook weer ongeveer wat ik de laatste paar dagen heb uitgespookt. Over een paar dagen moet ik alweer naar school en is de vakantie voorbij... Pfff! Het was wel echt de beste vakantie van mijn leven! Nu maar hopen dat de volgende vakantie nóg beter wordt =]

Heb jij ook een topvakantie gehad?

2 opmerkingen:

Modamour. zei

heee!
leuke blog heb je! Leuk ingevuld, etc.

Zou het ook leuk vinden als je een keer bij mij keek!
x

www.callitfashion1.blogspot.com

Modamour. zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.