donderdag 12 juli 2012

Vakantie!!

Allerliefste en leukste lezers,
Ik zit nu, met een supervolle koffer, bij Barbara thuis. Ik blijf daar slapen en morgenochtend zullen wij vertrekken naar het heerlijke en zonnige Spanje! We zullen er met de bus heen gaan, wat ongeveer 20 uur duurt, dat wordt wat! We zullen in totaal 10 dagen op vakantie zijn. Ik heb er echt heel erg veel zin in en weet zeker dat het een supervakantie gaat worden!

Nu denken jullie waarschijnlijk: Oh, ze gaat op vakantie, geen posts meer dan.. FOUT! Ik heb namelijk keihard doorgebikkeld en ervoor gezorgd dat er elke dag een nieuwe bericht gepost zal worden! Deze berichten zullen elke dag om 10:00 online komen.

Ook zal ik natuurlijk heel veel foto's maken op vakantie, dus die kunnen jullie ook allemaal verwachten over een tijdje! Verder zal ik proberen om in een internetcafé nog even een update te geven van hoe het nou in Spanje is. Ook lijkt het me leuk een hotelroom-tour te doen in Spanje. Nouja jullie zullen het nog wel zien, maar mijn site blijft in ieder geval nog 'online', hihi!

Tot snel weer allemaal en ik wens jullie ook alvast een hele fijne vakantie toe!

xoxo Elo


2 opmerkingen:

Lilly zei

Geniet van je vakantie :)

Just call me Elo zei

Dankjewel! Ik zit nu in de bus op weg naar Spanje, nog iets van 18 uur te gaan denk ik. Ik heb er zo'n zin in! Dankjewel voor je lieve reactie(s van de laatste tijd)! Waardeer het heel erg! Xx