dinsdag 10 juli 2012

Update

Hoi lieve lezers!
Zoals jullie waarschijnlijk weten ben ik druk bezig met het vooruit plannen van artikelen voor in mijn vakantie (12 t/m 24 juli). Ik dacht eerst: Oooh, dat doe ik wel even! Maar ik merk dat het toch heel veel moeite kost. Ik krijg ineens heel erg veel respect voor bloggers die al jaren lang elke dag artikelen schrijven. Ik wil ook zo worden!

Het geeft me ook best wel een kick als ik zie hoe ver ik al ben met het vooruit plannen, zo hoef ik nog maar drie artikelen te schrijven, waarvan één op vakantie. Helaas ga ik er wel zooo erg in op, dat ik gister pas om 4:30 ging slapen, haha erg he? Ik ben gewoon aan één stuk door achter elkaar aan het bloggen geweest. Ik dacht eerst dat het me niet zou lukken om 12 berichten vooruit te plannen, maar het is me gewoon al bijna gelukt! Daar word ik zoooo vrolijk van! Zeker als ik dan van die lieve berichtjes van jullie krijg als: "Wat een leuke blog!". Dan begin ik serieus van top tot teen te blozen en te lachen, omdat het zoveel voor me betekent!

Dus dank jullie wel en ik hoop tot na de vakantie!

Lots of love,

Elo

Geen opmerkingen: