dinsdag 31 juli 2012

TAG: The chosen one

Ik was vandaag een beetje Koos Inspiratieloos, dus ik ging even zoeken naar wat leuks. En toen dacht ik ineens. Ik ga weer eens een tag doen! Na een tijdje zoeken op verschillende blogs, kwam ik uit op een tag die me wel leuk leek. Namelijk "The chosen one". Nu zullen jullie vast wel denken van oeehhh dat gaat over een leuke jongen! Haha, helaas moet ik jullie daar dan mee teleurstellen, want deze tag gaat over een quote. Het was namelijk de bedoeling dat ik uit alle quotes op deze site één quote zou zoeken die echt bij me past. Natuurlijk zou ik Eline niet zijn, als er één kon kiezen. Dus het zijn er twee geworden. Maar dat vinden jullie vast niet erg!





Haha nouja, eigenlijk zegt de inleiding het al een beetje, maar ik ben behoorlijk eigenwijs. Ik denk zelfs, dat als je een goede vriend of vriendin van mij zou vragen om mij in één woord te omschrijven, ze eigenwijs zouden zeggen. Ik ben namelijk niet iemand die met de menigte meeloopt, ik ben iemand die houdt van originaliteit en anders zijn. Niet zozeer anders zijn als er raar bij lopen ofzo, maar anders als in uitblinken. Zo hadden wij bijvoorbeeld een keer een opdracht van school, waarin het onderwerp was: "Een nieuw gezicht voor Bavaria". Die ik vrolijk verwerkte als "Geen nieuw gezicht voor Bavaria". Gelukkig werd het wel gewaardeerd, haha.




Oke, laat ik beginnen met het feit dat ik het woord gelukkeling nog nooit gehoord, gezien, gezegd of gelezen heb, haha! Maar daar ging het voor mij bij deze quote ook niet om. Ik ben namelijk iemand die ondanks een zwaar leven, heel gelukkig kan zijn. Ik heb vroeger veel vervelende dingen meegemaakt, en soms nog. Maar juist doordat ik die vervelende dingen meemaak, leer ik de goede dingen in het leven juist meer waarderen. Zo ben ik vroeger altijd gepest op de basisschool, ik werd zelfs in elkaar geslagen op school! Toch ging ik elke dag met een glimlach naar school, omdat ik vastberaden was er weer wat van te maken en nieuwe dingen te leren op school. En nu, jaren later waardeer ik ook meer hoe het is om echte vriendschappen te hebben. Zo zie je maar dat, ook als dingen tegen zitten, je altijd iets positiefs kan noemen. Noemt mijn moeder me dus toch niet voor niets "zonnestraaltje", hihi!

Geen opmerkingen: