vrijdag 6 juli 2012

Reviews Glossybox juni 2012

Zoals beloofd zal ik in deze post de producten uit de Glossybox van juni reviewen. Als jullie dit leuk vinden, zal ik dit voortaan vaker doen. Dan wordt dit dus een maandelijks artikel. Dus laat vooral achter wat je ervan vindt! Dat kan hieronder door te klikken op like of don't like.


Zoals jullie kunnen zien zaten er zes producten in de Glossybox van juni. Van links naar rechts zie je zonnebrand van Biotherm, teenspreiders van Herôme, zoutspray van Toni&Guy, bodylotion van Sans Soucis, Heel rescue balm van Alessandro en tot slot een lippenbalsem van Figs&Rouge. Ik zie nu trouwens dat ik een foutje heb gemaakt. De bodylotion van Sans Soucis komt namelijk uit de box van mei, oepsie! Nouja dan moeten jullie dat maar zien als een bonus-review, haha!

Ik begin met de teenspreiders van Herôme. Laat ik beginnen met het feit dat ik het jammer vind dat er geen nagellakje bij zat! Want als ik aan Herôme denk, denk ik aan nagellak. Maarja, toch wel handig die teenspreiders. Al moet ik zeggen dat ik ze voorheen nooit gebruikte, was het wel zo dat ik vaak met mijn tenen tegen elkaar aan kwam, waardoor m'n nagellak geruïneerd was, haha! Dus ze zijn wel handig. Daarnaast zag ik dat "beroemde" bloggers ook slippers van Herôme erbij kregen. Vond het stiekem toch wel jammer dat "gewone" abonnees die niet kregen.


De teenspreiders werken goed. Alleen vond ik het wel jammer dat ie heel erg uitrekt na gebruik. Hierboven zie je namelijk dat de onderste teenspreider een beetje vervormt is. Maarja, verder heb ik er niks op aan te merken.

Het volgende product is de lippenbalsem van Figs&Rouge. Laat ik beginnen met de verpakking, wat een superschattig blikje is dit! Ik vind het alleen jammer dat je hem vrij moeilijk open krijgt.

De lippenbalsem zelf vind ik heel fijn smeren. Er zitten een soort kleine korreltjes in, maar dat voel je niet als je het op je lippen smeert. Daarnaast ruikt ie heel erg sterk naar lychees, daar moet je maar net van houden. Persoonlijk ben ik daar dus niet zo'n liefhebber van. Ook ben ik sowieso niet echt een fan van lippenbalsems, omdat je vingers altijd zo vies worden en het niet zo hygiënisch is dat je er steeds met je vingers in moet.

De Heel rescue balm van Alessandro is bedoeld om je voeten (met name je hiel) te verzachten. De crème is lekker vochtinbrengend en ruikt sterk naar mint. Dus als je verkouden bent ruik je hier even aan en je neus is weer open, haha! Maarja, daar is ie eigenlijk niet voor bedoeld. Ik ben niet zo van de voetcrèmes, maar ik vind wel dat ie goed werkt!


De bodylotion van Sans Soucis vind ik heel fijn. Ook deze crème is (natuurlijk) heel vochtinbrengend. Verder is ie bijna geurloos wat ik opzich wel fijn vind.

De zonnebrandcrème van Biotherm vind ik ook fijn. Hij is vochtinbrengend en ruikt licht naar citroen, echt een zomergeurtje! Ik ben vergeten een foto van de crème te maken, maar het is een hele dunne witte vloeistof.

Tot slot de zoutspray van Toni&Guy. Deze zoutspray zorgt ervoor dat je beachy krullen krijgt. Ik ben hier eerlijk gezegd geen grote fan van, omdat ik juist wat stijler haar wil, maar voor degenen die meer volume en krullen willen is dit een goeie spray. Er zit wel een nadeel aan, je haar wordt er namelijk wel droog en stug van. Zie hieronder het resultaat.


Ik moet er wel bij zeggen dat ik van mezelf al een beetje slag in mijn haar heb. Het resultaat kan dus anders zijn bij iemand die van nature stijl haar heeft.

Ik hoop dat jullie de reviews leuk vonden! Ik vond de producten in ieder geval bijna allemaal fijn. Ze gaan sowieso allemaal mee naar Spanje. De producten die ik namelijk niet zo fijn vind, kan Barbara meestal wel waarderen! (Zoals de zoutspray)

Geen opmerkingen: