woensdag 18 juli 2012

Pictures of my life

Momenteel zit ik in het zonnige Spanje en kan ik niet bloggen, maar omdat ik vooruit heb gewerkt kunnen jullie dit artikel toch lezen. Dit zijn dus geen recente foto's. Misschien dat ik in de vakantie nog wel een paar foto's online zet, maar dat zien we dan nog wel. In ieder geval hier een paar foto's van de afgelopen weken!






Omdat ik mensen gewerfd had voor Pep, kreeg ik een koptelefoon, hurray!
Ik wilde even mijn cupcake-talent laten zien, haha dus ik maakte er even een foto van!
Ik was druk bezig met het inpakken van mijn koffer voor Spanje. Zo zie je hier bijvoorbeeld een jurkje dat ik meeneem op vakantie en iets van vijf riemen op m'n tafeltje liggen.
Het is natuurlijk niet handig om zo'n grote pot vaseline mee te nemen in mijn koffer voor 10 dagen. Daarom heb ik een kleiner potje gevuld met vaseline!






Curly wurly!
Haha, "werken" met Teun en Thijs(die de foto maakte).
Papa had een foto van mij gemaakt terwijl ik mijn camera aan het scherpstellen was voor een vlog. Haha wat kijk ik serieus!
Omdat Barbara en ik een hekel hebben aan muggen, is haar vader zo lief geweest om een muggenlampje voor ons op vakantie te kopen. Dankuwel!
Op werk hadden we een puzzel-actie, hier moest natuurlijk even een foto van gemaakt worden. Maareh.. Hij is wel lekker scherp zeg! Pff..
Naast de puzzelactie, was er ook nog een echte puzzel met 1000 stukjes. Hier waren we met een paar collega's druk aan het werk. Helaas werd ons harde werk niet beloond, want de volgende dag werd de puzzel kapot gemaakt en overladen met liters bier. Vind ik niet leuk =[

 Dit was de "Pictures of my life" dan weer voor vandaag. Kort, maar krachtig!

Geen opmerkingen: