zaterdag 28 juli 2012

Partytime!

Jullie hadden het misschien al gelezen, maar het is weer eens tijd voor een feestje! Het is een suprise-party voor de beste vriendin van mijn moeder, maar omdat het al bijna begint, (en ik niet denk dat de vriendin van mijn moeder mijn blog leest) kan ik het wel met jullie delen!

Het thema is kleurrijk en op de foto zie je wat ik aan ga doen, haha! Ik heb er nog vet lang overna gedacht, maar dit is em dan geworden!

Ook zou ik misschien gaan zingen op het feest, maar weet niet of dat hem gaat worden. Ik ben namelijk al een paar dagen ziek =[

Ik heb echt hele erge keelpijn en ik slaap niet goed meer. Ook ben ik als de dood voor muggen, dus toen ik wakker werd door een mug om 5:30, kwam ik niet meer in slaap.. Juppie!

Het blijkt trouwens dat al onze vrienden uit Spanje precies hetzelfde hebben. Keeltyfus, keelaids of de Santa Susanna-pest zoals we dat zo stoer noemen. Leuk is het niet!

Ik hoop dus dat ik het overleef. Maarja, dat zal vast wel. Ik wil ook nog een filmpje maken van de kittens voor jullie. Ook heb ik hele leuke foto's van de kittens, dus die zullen ook nog wel voorbij komen binnenkort!

Maar dan ga ik er nu vandoor, anders kom ik te laat (zou niet de eerste keer zijn). En ik wil het "suprise"-moment toch echt wel meemaken!

Dikke lebber van jullie zieke blogger xxx

Ps. Wel vet zo'n supriseparty (Lees: Ik wil ook een supriseparty!!)

Geen opmerkingen: