vrijdag 1 juni 2012

Photo a day challenge: Your reflection

 Vandaag is de "Photo a day challenge" officieel van start gegaan! Ik heb jullie in deze post verteld over deze challenge, dus laten we beginnen met de allereerste foto: Your reflection.

De eerste foto is dus "Your reflection". Ik denk dan meteen aan een foto in de spiegel en daar heb ik dan ook voor gekozen. Het was heerlijk weer en ik had mijn meest zomerse kleding aangetrokken. Ik hou van warm weer! (Tot op een bepaalde hoogte).



De kwaliteit is natuurlijk bagger, maarja ik heb dan ook een BlackBerry en dat is nu eenmaal een cracktelefoon. Ik zal jullie nog even vertellen wat ik allemaal aan had.

Kleding:
- Shirtje van de Zara
- Hotpants van de Zara
- Riempje van Stylish Own

Accessoires:
- Armbandje van de Tovli (Hoofddorp)
- Rode nagellak van het Etos-merk

Ik hoop dat jullie deze challenge leuk vinden! Zoja, dan pakken we er toch gewoon nog een maand bij? Ik heb de challenge van Juli namelijk al binnen handbereik, dus laat me weten wat je ervan vindt!

Geen opmerkingen: