zondag 24 juni 2012

Mini-shoplog zwarte markt

Vorige week ging ik met mijn vader naar de zwarte markt, waar ik een leer jasje kocht bij een hele knappe jongen haha, maar die week daarna ging ik er dus weer heen met mijn lieve vriendinnetje Barbara. Ik heb in totaal dus een aantal dingetjes gekocht, maar ik vind het te weinig voor een filmpje, daarom heb ik foto's gemaakt van wat ik gekocht heb.


Met mijn vader heb ik een leren jasje en zwarte sokken gekocht. De sokken staan echter niet op de foto, omdat mijn stiefmoeder die in mijn vaders kast heeft gedaan. Waarom ik ze dan niet pak? Ze slaapt en als je haar wakker maakt.. kan je het niet navertellen. Daarnaast denk ik niet dat jullie het heel erg zullen vinden dat het simpele setje zwarte sokken niet op de foto staat.


Met Barbara ging ik eigenlijk terug voor die knappe jongen haha, echt erg zijn wij! Ik heb met haar Biosilk serum, nagellak remover en zonnebrand  gekocht. Ohja en natuurlijk een toegangskaartje!


Of we die jongen nog gesproken hebben? Ja! Haha hij vroeg meteen mijn ping en ik was echt superblij, alleen bleek hij toch iets te handtastelijk te zijn.. Helaas!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Eline ik ben zo'n ongelofelijke grote fan van jou blog.
Serieus hoe je dat doet, met die spontaniteit van je. GEWELDIG!

Ga zo door!

Just call me Elo zei

Ahh, dit is echt de allerliefste en leukste reactie die ik ooit heb gehad! Dankjewel! Ik zal zeker meer mijn best gaan doen om te blijven bloggen! xx