maandag 7 mei 2012

Pictures of my life

Ik zal  jullie weer eens laten zien hoe de afgelopen dagen er voor mij uitzagen!
Het begon allemaal met koninginnedag. Ik ging naar mijn moeder toe in Gelderland en wij zijn in Tiel naar de markt geweest. Natuurlijk moesten we ons eerst helemaal klaar maken voor koninginnedag. En met we.. bedoel ik dus ik.

Nageltjes gedaan!
Koninginnelook!
Op de markt was niet heel veel bijzonders te vinden, behalve dan deze sticker met een Facebook-like eronder. Haha, Facebook vind je overal! 

Toen we terugkwamen van de markt, wilden mijn broertje en Gabriël een worstelwedstrijd laten zien. drie maal raden wie er foto's mocht maken...
Links Michiel (broertje) en rechts Gabriël






Haha deze vind ik echt supercool. Jammer van het handje van mijn zusje!

Daarna gingen we nog een drankspel doen. Misschien kent iemand het drankspel "bussen" of "pyramide"? Wij deden dit spel dus niet met drank, maar met streepjes. Als je vijf streepjes had moest je een opdracht (van tevoren gemaakt) uit de doos halen en uitvoeren. Ik vond het een hele leuke variant op het drankspel!
De kaarten
De doos vol opdrachten (deze doos hebben mijn broertje en ik ooit gemaakt toen we nog klein waren, haha!)
Mijn broertje en zusje moesten de vogeltjesdans doen!
Daarnaast had ik nog een paar foto's gemaakt van Jazz die een servet-masker had gemaakt
Jazz
Mijn stiefvader
Geen idee hoe dit heet, maar we hadden een hele grote gevouwen (de roze) en die was net zo groot als je hand!

Toen was het helaas weer tijd om te gaan.. En omdat het koninginnedag was geweest zag het er bij het station super feestelijk uit. Me likey!

Die dag erna meteen weer werken, maarja dat was wel weer even lekker! Dit keer was het in Zaandam, wat een mooie stad is dat toch eigenlijk! Maareh.. er moest natuurlijk wel eerst gegeten worden!!
Ik hou van Good Noodles! Alleen is de kip-variant toch lekkerder dan deze groente-variant..
Tosti!!! Hier hoef ik denk ik niks over te zeggen, dit is gewoon een stukje hemel!
Tijd om aan de slag te gaan in mijn kwf-jas!


Ahhh maar eerst eens even een foto maken van deze leuke eendjes!

Kennen jullie de nieuwe actie van de H&M al? Upload een zoenfoto en de H&M zal 1 euro (per foto) besteden aan de bestrijding van aids. Dus wat dachten we ervan? Laten we met z'n allen tongworstelend aids bestrijden!
Hihi met Robin, onze onderwaterzoenfoto! (goed galgjeswoord)

Verder ben ik vrijdag natuurlijk nog met Dagmar gaan shoppen. Heel gek dat we geen foto's samen hebben gemaakt.. Doen we normaal altijd, maarja dit keer dus alleen een paar foto's in de kleedhokjes! Wat ik gekocht heb kun je trouwens hier vinden in mijn shoplog.
Haha breek je nek niet!
Deze heeft Dagmar gemaakt, alle credits gaan naar haar hahaha!
Had ik jullie al verteld dat wij echt een goddelijke lunch hebben gehad?! Als je ooit bij La Place komt (V&D/brugrestaurant) raad ik j echt aan om een broodje roomkaas te kopen. Ik weet zeker dat je hem lekker zal vinden! En zo niet.. Stuur hem dan maar even op naar mij ;)
Tot slot ben ik zondag nog naar mijn opa en oma geweest met Robin en mijn broertje. Mijn opa was jarig dus er waren echt veeeeeel mensen. Het was heel gezellig! En ik kon het natuurlijk niet laten om gebruik te maken van de grote spiegel in de hal..


Dat was hem dan weer voor deze keer! Ik ga weer verder met mijn bergen huiswerk die nooit kleiner lijken te worden.. Ik hoop dat jullie het leuk vonden en tot de volgende "Pictures of my life"!

Geen opmerkingen: